Criterii de evaluare

Sistemul de punctaj

20 de puncte - Soliditatea conceptului între cele 3 logo-uri

O examinare a cât de puternic și coerent este conceptul celor trei logo-uri unul în raport cu celălalt și cât de expresivă este relația dintre ele.

20 de puncte - Experiență vizuală

Evaluarea aspectului estetic al logo-urilor, inclusiv armonia și atractivitatea vizuală a culorilor, formelor și tipografiei.

15 puncte - Caracter profesional

O analiză a modului în care logo-urile reflectă caracteristicile și așteptările specifice industriei și a modului în care acestea se încadrează în tendințele vizuale din industrie.

10 puncte - Story

Povestea și mesajul din spatele logo-urilor și eficiența lor în comunicarea valorilor și identității mărcii.

5 puncte - Idee și creativitate

Evaluarea caracterului inovator și unic al ideilor și soluțiilor creative utilizate pentru proiectarea logo-urilor.

30 de puncte - Subiectivitate

Impresii subiective bazate pe gusturile și preferințele personale ale juriului în momentul evaluării logo-urilor

Juriul va puncta în mod independent proiectele înscrise, utilizând o interfață online.

Criterii de excludere 

Trei logo-uri

Avem nevoie de trei logo-uri (Melinda Group, Melinda Steel, Melinda Instal) pentru o aplicare de succes.

Elaborare

Să fie elaborate în formatele solicitate: orizontal, vertical, monocrom, policrom.

Mockup

Faceți o simulare pentru cele două clădiri Melinda (Steel+Instal)

Dreptul de proprietate

Toate proiectele trimise vor deveni proprietatea grupului de companii care a acordat concursul.

Cele mai bune 10 proiecte vor avea ocazia să fie prezentate juriului.

ro_RORO