Criterii de evaluare
Sistemul de punctaj
20 de puncte - Soliditatea conceptului între cele 3 logo-uri
O examinare a cât de puternic și coerent este conceptul celor trei logo-uri unul în raport cu celălalt și cât de expresivă este relația dintre ele.
20 de puncte - Experiență vizuală
Evaluarea aspectului estetic al logo-urilor, inclusiv armonia și atractivitatea vizuală a culorilor, formelor și tipografiei.
15 puncte - Caracter profesional
O analiză a modului în care logo-urile reflectă caracteristicile și așteptările specifice industriei și a modului în care acestea se încadrează în tendințele vizuale din industrie.
10 puncte - Story
Povestea și mesajul din spatele logo-urilor și eficiența lor în comunicarea valorilor și identității mărcii.
5 puncte - Idee și creativitate
Evaluarea caracterului inovator și unic al ideilor și soluțiilor creative utilizate pentru proiectarea logo-urilor.
30 de puncte - Subiectivitate
Impresii subiective bazate pe gusturile și preferințele personale ale juriului în momentul evaluării logo-urilor
Juriul va puncta în mod independent proiectele înscrise, utilizând o interfață online.
Criterii de excludere
Trei logo-uri
Avem nevoie de trei logo-uri (Melinda Group, Melinda Steel, Melinda Instal) pentru o aplicare de succes.
Elaborare
Să fie elaborate în formatele solicitate: orizontal, vertical, monocrom, policrom.
Mockup
Faceți o simulare pentru cele două clădiri Melinda (Steel+Instal)
Dreptul de proprietate
Toate proiectele trimise vor deveni proprietatea grupului de companii care a acordat concursul.